SUPLEMEN MEMBANTU ALERGIK PANAS


Agak-agaknya, berdasarkan info yang saya share berkenaan ALERGIK PANAS ni, apa kesimpulan yang korang dapat?

Setelah saya membuat kajian melalui Pak Cik Google, apa yang bermain difikiran saya semasa melayari info berkenaan alergik panas ini ialah....

Key word "BETA CAROTENE" DAN "ANTIHISTAMIN"

Tergambar di mata ialah 2 produk Shaklee yang dapat membantu saya masalah saya,

Cer teka produk apa?

Hihihi.... Alhamdulillah, bila kita ada ilmu dan kita ada produk yang boleh membantu, mesti kita HAPPY kan?

YES!

Jawapannya ialah........

Beta Carotene = Carotomax

Antihistamin = Alfalfa

Selain daripada 2 produk ini, Vit E ada juga disebut bagi membantu masalah alergik panas ini bersama flavonoid = Vivix dan Vit C (bioflavonoid)



Selain daripada produk di atas, saya dapati Omega Guard, Nutriferon sedikit sebanyak membantu masalah saya juga. 
Omega Guard membantu mengurangkan radang/Alahan pada kulit saya, manakala Nutriferon membantu menguatkan sistem imun badan bagi menggelakkan saya terkena semula ALERGIK PANAS ini. In shaa Allah dan mudah-mudahan dengan izin Allah jua.

Anda mengalami masalah ini juga dan perlukan khidmat nasihat?

Ayuh, jangan dibiarkan masalah ini membelenggu diri anda dan kenalan anda.

Hubungi Saya

Nadia 019-3863678








Comments

Popular posts from this blog

DARAH TINGGI????

ALERGIK PANAS